Thursday, September 3, 2015

My wedding is just in 2months time

My wedding date is 31st of October.

Tak percaya..
Pejam celik pejam celik tak sampai 2 bulan lagi saya akan berkahwin.

Saya akan bernikah pada 30th of October 2015, Jumaat pagi, reception pada esok harinya jam 8 malam.

Tema perkahwinan saya ialah garden wedding sebab saya suka outdoor , jadi pemandangan yang cantik adalah alam sekitar. Sebenarnya saya sangat menginginkam perkahwinan di pantai tapi telah saya usahakan...gagal. Faktor tempat, distance dan sebagainya. Jadi tasik pun jadi lah.

Saya memilih waktu malam sebab nya saya ni puteri lilin, kulit sensitive terhadap peluh. Disamping memberi keselesaan terhadap tetamu dengan memberikan persekitaran yang dingin , saya dapat majlis perkahwinan idaman saya:)

So the theme is "night lake side wedding".
Given by my fiance.

Nervous memang nervous. Bayangkan saya mengikat tali pertunangan selama setahun setahun 7 bulan selepas bersilisih pendapat dengan keluarga,dan semata mata mahukan yang terbaik, akhirnya saya berjaya mengharungi semua ni.

Saya berdoa dan sangat berharap semua berjalan dengan lancar.Apa yang saya impikan adalah wedding yang cantik dan unik,lain dari yang lain tetapi simple. Amin.

No comments:

Post a Comment